Garanti: Jiří Macek - Čiksika; Petr Vilhelm - Willy
VL + ML
1. KIMOVA HRA
Dívej se 2 minuty na skupinu 30 předmětů na stole a potom vyjmenuj nebo napiš:
24 předmětůČIN
28 předmětůVELKÝ ČIN
ML: Vyjmenuj 20 předmětů
Sdílej odkaz na toto Orlí pero:
Pošli znění 1S1 na e-mailovou adresu:
Nahlaš chybné znění u OP 1S1
2. VYSKVRNĚNÍ KRÁLÍKA
Ve třech případech z pěti správně vyskvrň králíka ze vzdálenosti 28 m (viz zkouška zraku v KLM) a rozeznej a správně zakresli 6 plejádČIN
Ve třech případech z pěti správně vyskvrň králíka ze vzdálenosti 37 m a rozeznej a správně zakresli 7 plejádVELKÝ ČIN
Sdílej odkaz na toto Orlí pero:
Pošli znění 1S2 na e-mailovou adresu:
Nahlaš chybné znění u OP 1S2
3. SETONOVA HRA
Ten, kdo připravuje zkoušku, umístí na hrací desku o 5 × 5 polích 5 kamenů jednoho druhu a 5 kamenů druhého druhu (např. černé a bílé kameny). Ten, kdo plní zkoušku, se může na desku s kameny dívat pouze 5 s. Poté se deska zakryje, načež hráč rozložení kamenů zakreslí na papír, nebo znázorní položením dalších 5 + 5 kamenů na druhou desku. Za správný kámen na správném místě se počítá bod. Zkouška se opakuje 10× (maximum je 100 bodů). Získej takto:
75 bodůČIN
95 bodůVELKÝ ČIN
Sdílej odkaz na toto Orlí pero:
Pošli znění 1S3 na e-mailovou adresu:
Nahlaš chybné znění u OP 1S3
4. ZAPAMATOVÁNÍ CESTY
Ten, kdo připravuje zkoušku, si připraví klikatou trasu v prostředí adeptovi neznámém: cizí město, neznámá krajina. Poté provede adepta trasou, která vede ve městě po ulicích, cestách, průchodech atd. nebo ve členitém lesním terénu po stezkách, průsecích apod. (Vhodné například pískovcové oblasti apod.). Po projití připravené trasy najdi stejnou cestu zpět a na žádném rozcestí se nespleť:
Při 15 odbočkách na rozcestích (křižovatkách) a délce min. 2 kmČIN
Při 30 odbočkách na rozcestích (křižovatkách) a délce min. 4 kmVELKÝ ČIN