Soutěž jednotlivců zaměřená na čtyřhrannost woodcraftera. Hra je rozdělena na několik (obvykle dvě) časových částí.
V dopolední části hráči různým způsobem obíhají dvanáct stanovišť (počet je dám podle počtu světel Čtyřnásobného ohně) a získávají body dle úspěšnosti v plnění znalostních i dovednostních úkolech.
Odpolední část je vždy pro hráče překvapením. Skládá se ze stanovišť s netradičními a mnohdy týmovými úkoly.
Vítězem se stává ten, kdo získá ze všech částí dohromady nejvíce bodů.
Celý děj hry je obalen pověstí, legendou či povídkou, která bojovníky doprovází po celou dobu činnosti. Z posledních ročníků uveďme například "Stoupání na horu", či "Dvanáct znamení a páv" inpirované dakotskou noční oblohou.
Je kalendářně poslední z Velkých her, spolu s vyhlášením výsledků hry se slavnostně vyhlašují i vítězové Velkých her.